حجت السلام آل هاشم در همایش عقیدتی سیاسی: کارکنان و فرزندان ارتش بايد انسان‌های متعبد باشند

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

   پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش با همت امیر سیاری محبوبیت ویژه‌ای نزد مردم پیدا کرده است، گفت: : ما بايد روحيه تعبد و بندگی را در ميان کارکنان خود افزايش دهيم و کارکنان و فرزندان ارتش بايد انسان‌های متعبدی باشند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از پایگاه مردمی ارتش  ، حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم رئيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش در اولين همايش بازخوانی ماموريت‌های عقيدتی سياسی که امروز دوشنبه در مسجد الغدیر نيروی دريايی ارتش برگزار شد با اشاره به سالروز تاسيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش به فرمان امام خميني(ره) اظهار داشت: بايد امروز از حجت‌الاسلام والمسلمين صفايی رئيس محترم دفتر عقيدتی سياسی مقام معظم رهبری تقدير شود زيرا وی بنيان‌گذار عقيدتی سياسی است.

 
وی افزود: ايشان قبل از انقلاب افسر وظيفه بوده و با توجه به شناخت از نظامي‌گری تصميم گرفته شد که در ارتش حاضرشده و سربازان را راهنمايی کند.
 
حجت‌الاسلام آل هاشم تصريح کرد: در اوايل جنگ تحميلی بني‌صدر سنگ‌اندازي‌های فراوانی داشت و معتقد بود که سازمان عقيدتی سياسی ارتش بايد زير نظر وی فعاليت کند و مدتی توانست که عقيدتی سياسی را از حيز انتفاع خارج کنند اما بعدها متوجه شد که به اين شکل هم نخواهد بود.
 
رئيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش گفت: عملکرد ما در عقیدتی سیاسی ارتش باید طوری باشد که وقتی مردم من وشما را دیددند یاد خدا بیافتند، البته نه تنها کارکنان عقیدتی بلکه خانواده آنها نیز باید در رعایت حجاب و حضور در مساجد نمونه باشند.
 
حجت‌الاسلام آل هاشم اظهار داشت: امام خميني(ره) در آخرين پيام خود از همه مجموعه‌های ارتش و نيز از سازمان عقيدتی سياسی تشکر کرده‌اند که اين پيام کارنامه خوبی برای ارتش و عقيدتی سياسی بود.
 
رئيس سازمان عقيدتی سياسی ارتش با بیان اینکه باید معنویت را بین خودمان افزایش دهیم ادامه داد: ما بايد روحيه تعبد و بندگی را در ميان کارکنان خود افزايش دهيم و کارکنان و فرزندان ارتش بايد انسان‌های متعبدی باشند.
 
وی در ادامه به اهمیت روحیه اخلاص پرداخت و گفت: اخلاص یعنی تمامی اعمال و رفتار ما برای خداوند تبارک و تعالی باشد بايد تقوا و خداترسی را در ميان کارکنان خود نهادينه کرده و پارسايي، اجتناب از گناهان، ساده‌زيستي، پرهيز از تجمل‌گرايی و تشريفات را در خود و کارکنان نهادينه و سپس به ديگران توصيه کنيم.
 
حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان گفت: در این چند سال اخیر در سایه دوستان نیروی دریایی همینطور همت و تلاش ویژه امیر سیاری این نیرو در بین مردم از محبوبیت ویژه‌ای برخودار است و تلاشها و فداکاری‌های این نیرو به سمع و نظر مردم ایران رسیده است.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید